<rss version="2.0" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/">
<channel>
	<generator>Vivvo CMS 4.1</generator>
	<title>e-novine.com</title>
	<link>http://www.e-novine.com/</link>
	<copyright>&amp;copy;2007 Spoonlabs d.o.o.</copyright>
	<image>
		<title>e-novine.com</title>
		<url>http://www.e-novine.com/files.php?file=</url>
		<link>http://www.e-novine.com/</link>
	</image>
	
			
				
					<item>
						
							<title>Muslimanski intelektualci u stranci (1)</title>
							<link>http://www.e-novine.com/feljton/31857-Muslimanski-intelektualci-stranci.html</link>
							<category>Feljton</category>
							<pubDate>Fri, 06 Nov 2009 16:31:00 +0100</pubDate>
							<description>Da je pameti, kao što je nije knjiga knjiga “Balkan bluz”, Medine Delalić i Suzane Šačić, nekadašnjih novinarki “Slobodne Bosne” bila bi makar fakultativni udžbenik istorije na prostorima rahmetli SFRJ. ...</description>
							
						
					</item>
					
							
								
									<item>
										<title>Modesty</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Fri, 06 Nov 2009 19:46:30 +0100</pubDate>
										<description>PREPORUČUJEM!</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>low5</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Fri, 06 Nov 2009 19:56:51 +0100</pubDate>
										<description>Nevjerovatno kako su nekompetentne budale uspjele od građana napraviti gluhoslijepe Bošnjake,i još ponosne na novo ime i status.Kamo sreće da nosioci bošnjačke spomenice `89.pa nadalje,otvore oči i uši pa da vide , čuju i razumiju čemu služi IZ, i džamija na svakom ćošku, i zašto je bolje i vrednije biti Bošnjak nego Bosanac i Hercegovac vjeroispovijesti po ličnom izboru.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>low5</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Fri, 06 Nov 2009 19:59:39 +0100</pubDate>
										<description>Bošnjačka elita.Nek nisu ostali fašisti usamljeni.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>inter</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Fri, 06 Nov 2009 21:16:36 +0100</pubDate>
										<description>E, bas mi je drago zbog ovog feljtona! Da se konacno objelodani istina o &amp;quot;ocu nacije&amp;quot; koji je tako &amp;quot;mudro&amp;quot; vodio bosnjacki narod kako vidim .... u propast!</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>zed-iz-ded</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Fri, 06 Nov 2009 23:02:45 +0100</pubDate>
										<description>Sto se tice Fikreta Abdica i Agrokomerca to je prica za sebe. NJega je jedino zaista interesovao Agrokomerc. Abdic nije bio vjerski fanatik i zato mi Balijagiceva prica zvuci vrlo neuvjerljivo. Za one koji nisu upuceni u cijelu stvar, Agrokomerc je zaista bio privredno cudo. Zivi dokaz da je u socijalizmu bilo moguce stvoriti profitabilnu i modernu kompaniju skoro iz nicega. Agrokomerc je izvadio Krajinu iz bijede (to je bio jedan od najzapustenijih regiona u SFRJ) i to je bio razlog zasto je Babo u Krajini bio istinski bog. 400.000 ljudi se skupilo zbog Babe, ne zbog Alije. &lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Da li je Babo pogrijesio sto se prikljucio SDA o tome bi se moglo naklapati, ali kako je razvoj dogadjaja pokazao, to je najvjerovatnije bila greska.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>sa_mi</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Fri, 06 Nov 2009 23:23:25 +0100</pubDate>
										<description>Gresis low5, strasno gresis. Mulimani (bosnjaci) nemaju bas nekih fasisoidnih tendencija, u sutini su manji nacionalsiti od Srba I Hrvata, a  za rukovodstvo I narod  bi sa daleko prije reklo da su izgubljeni u vremenu u prostoru nego da su fasisoidni. Inace ova pogubna izgubljenost u vremenu I prostoru, kod Muslimana, traje vec skoro dvesta godina, jos od zadnjih dana otomaske imperije. Autori u ovom odlicnom clanku jedino grese   sto precizno ne identifikuju ovu time-line problema posto oni nisu poceli osamdesetih godina proslog veka, sa Alijom Izetbegovicem, vec mnogo ranije, sredinom devetnaestog veka. Pogubna karakteristika mulimanske politike zadnjih dvesto godina  je da su neminovno svaki put kada im je politicka situacija nametala da naprave izbor, uvek pravili los, totalno pogresan cak poguban izbor.  Ironija je da su uvek posedovali mudre vodje koji su apsolutno bili svesni kakva se greska cini, zbog cega se greska cini, konzekvence greske ali ovi lideri su uvek bili marginalizirani,tako da su uvek lideri sa apolutno najgorom politckom opcijom izbijali na povrsinu I lose vodili muslimanski narod. Inace Bosnu je strasno upropastio pad otomanskog carstva a dolazak Austrije je bez konkurencije onaj konacni finalni esker u kovceg koji je zemlju konacno dotukao I po svemu sudeci trajno narusio medjunacionalne odnose. U kolektivnom nacionalnom diskursu u Bosni odlazak Turaka se definise kao pozitivan dogadjaj (cak donekle I kod mulimana),  odlazak necega nazadnoga dok je dolazak Austrijanac nesto pozitivno I dolazak napretka I progresa. U stvari, u praksi ovo je funkcionisalo na totalno obratan nacin. Turska imperija je tada bila u kreditnoj krizi, skupa i preskupa drzava I drzavni aparati, ali predvodneja Sultanom I Portom koji su bili evrofili. Ne samo da su bili evrofili vec su sasvim jasno shvatili da ajedini nacin da otplate francusko-britanske kredite je da liberalizuju zemlju, da doslovno kopiraju evropksi model drzave I ekonomije u cilju podizanja ekonomksog proizvoda. Zbog ovoga sun a cijeloj teritoriji otomanske imperije, ukljucujuci Bosnu sproveli agrarnu reform, koja je bila razlog begovskog ustanka u Bosni. Omer Pasa Latas je ovo brutalno ugusio, starca Bega Rizvanbegovica jednog od vodja begovskog ustanka je kada ga je zivog uhvatio, kao mecku vodao po krajini dok starac nije izdahnuo. Austrija je ovu liberalizaciju ukinula, vratila tocak istorije unazad a cena ovoga se dan danas placa. Bosanski muslimani su verovatno najveci tragicari kolektivne istorije naseg podneblja u zadnjih dvesto godina. Mesa i Andric su o ovome naravno dosta pisali. Osim generalnog nesnalazenja u situaciji dobar doprinos tragediji Muslimana je I uglavnom nefer srpsko-hrvatska politika naspram Muslimana. Srbi su u devetnaestom veku napravili nevidjenu glupost postovljecujuci pravoslavlje sa pripadnoscu srpskom narodnom korpusu. Ovim cinom su automastki iskljucili mogucnost da dio Muslimana koji etnicki je porijeklom de-facto pripadao srpkom narodnom korpusu (milsim da je I sam Izetbegovic jedan od ovakvih)se I odredi da pripada narodu iz kojeg vuce korijene. &lt;br /&gt;
Ondasnja devetnaestovekovna glupsot je danas evoluiralau danasnju glupost I nove dvadesetprvo- vekovne srpske glupane.  Ovi danasnji glupani cesto smatraju da kada bio dio mulsimana kojim slucajem se I poceo deklarisati u smilsu da pripada srpkom nacionalnom korpusu, ovi ni izbliza nije dovoljno jer pored ovoga moraju se I vratiti “pradedovskoj veri”. Ovo cak I onda kada su ovi etnicki Muslimani apsolutni ateisti u bolo kojoj denominaciji. Zaista, no comment. A inace kada smo vec kod ove teme &lt;br /&gt;
ja uzgred zaista smatram da je vecina bosanskih muslimana autohtono originalnog srpko-hrvatskog porekla. Bez obzira sto se muslimanski istoricari besmisleno upinju da povezu svoje poreklo sa bohumilstvomi bosanskom crkvom jer su srpko-hrvatski tadasnji velikasi se be brutalno obracunali sa bogumilima (I krstaski rat je vodjen protiv njih) mnogo prije nego sto su Turci dosli I ustali li se. No takodjer se odmah moram ograditi I naglasiti da takodjer smatram ovo za nebitnim, jer MUslimane ne smatram ni SRbima ni Hrvatima vec bas onako kako oni sami sebe deklarisu I definisu kao posebnim narodom, isto kao sto su to Srbi I Hrvati. Jednostavno tokom zadnjih vekova I Srbi I Hrvati I Muslimani su mutirali u ono sto jesu, bez sumnje slicni narodi ali dovoljno razliciti da je svaki narod poseban. Osim ovoga zadnjih dvesta godina ni Hrvati a pogotovo ne Srbi nisupokazli dobre volje da private Muslimane kao dio svoga nacionalnog korpusa. Sve I da su imali volju d apostanu srbo-hrvati, mulimani nisu imali izbora osimda postanu to sto jesu.  U kontesktu svega ovoga, od Rizvanbegovica, preko muslimanskih vodja u prvom I drugom svjetskom ratu  pa do danasnjeg dana, ponavljam, muslimani politicki  uvek prave pogresan izbor. Umesto da se saslusa obiljno Zulfikarpasic I ozbiljno cuje I razmotri sta je imao reci, neprokosnoveno je pobedio Izetbegovic. Problem za Muslimane je da ALija ni izbliza nije razumeo situaciju do mere do koje je to cinio Zulfikarpasic. U jednoj polemici negde, sada  vec dosta davno, sam izazvao dosta negodovanje kada sam rekao da Karadzicevo upozorenje da muslimanskom narodu preti istrebljenje je ne samo bilo dobronamerno vec I tacno upozorenje.  Bez obzira na sve sto se kasnije desilo, ovo upozerenje se,obzirom na vreme kada je izreceno ne moze drugacije prihvatiti nego kao takvo. Ovde nije poenta da se analiziraju naknadni dogadjaji, Karadzicevi naknadni postupci i odluke u ratu, vec jednostavno to ovo sto je Karadzic rekao je gotovo slova do slova identicno upozorenju kojeg je Zulfikarpasic rekao Aliji. &lt;br /&gt;
U svakom slucaju feljton je izvrstan Svaka cast autorima.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>noodles</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sat, 07 Nov 2009 01:08:55 +0100</pubDate>
										<description>zed-iz-ded: A vojni savez s Radovanom Karadzicem je, pretpostavljam, bio jedna u nizu mudrih Babinih poslovnih poteza?</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>elfwise</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sat, 07 Nov 2009 04:24:29 +0100</pubDate>
										<description>Nek je najzad neko temeljito i analiticki raskrinkao i ovu bagru. Ovu knjigu treba svaka kuca da ima, na mjestu gdje je nekad stojala (ili odmah pored) &amp;quot;Tito iz bliza&amp;quot;. Da su ih zatukli dok su jos bili Mladi, ni ja sigurno ne bih ovako mlad ostario.  Previse je korova ostalo, ima puno posla oko njihovog otkrivanja i uklanjanja (sa drustveno-politicke scene, naravno. Noz-Zica-Srebrenica je veliki No-No aco, slavk, milane&amp;#039;64. i drugi po-cetnici!). Ova knjiga je bitan prvi korak u tom poslu.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>elfwise</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sat, 07 Nov 2009 04:37:33 +0100</pubDate>
										<description>Osnivanje male dzamahirije usred Evrope? - 4 godine rata i 15 godina poratnog mraka&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Deblokada ratnog Sarajeva? - pad Srebrenice i 8-12 hiljada mrtvih&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
[quote]Izetbegović je nakon izlaska za govornicu pokušao popraviti stvar. Pitao je obraćajući se masi: „Jesmo li mi vjerska stranka?“, nadajući se da će negativan odgovor demantovati Zulfikarpašićeve primjedbe. Masa je uzviknula: „Jesmooo...“. Nije dobro čuo, pa je ponovio pitanje: „Jesmo li mi vjerska stranka?“ Dobio je isti odgovor iz stotine hiljada grla: „Jesmooo...“&lt;br /&gt;
Vidio je da tako neće ništa popraviti u Zulfikarpašićevoj percepciji, pa je razgovjetno, na slogove izgovorio: „Mi nismo vjerska stranka!“ Konačno je stigao očekivani odgovor: „Nismooo!“ [/quote] - neprocjenjivo&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Za sve ostalo tu je Reis Ceric</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>inter</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sat, 07 Nov 2009 09:17:39 +0100</pubDate>
										<description>Ne vjerujem da je Abdic &amp;quot;tek tako&amp;quot; odlucio da se prikljuci SDA! Vjerovatno je postojao neki &amp;quot;tajni dil&amp;quot;! Posto nakon izbora to nije ispostovano,nedugo zatim Abdic se &amp;quot;odvojio&amp;quot; i osnovao tzv.&amp;quot;autonomnu oblast Zapadna Bosna&amp;quot;!</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>slavK</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sat, 07 Nov 2009 12:53:25 +0100</pubDate>
										<description>@elfwise&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
popij [i]wise-shit[/i]!! ... lagano je nekoga okarakterizirat po-četnikom ali bi volio da to malo bliže definiraš&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
(nema po-četnika ovdje gdje živim, samo &amp;quot;ustaše&amp;quot; i &amp;quot;balije&amp;quot; tj samo djeloBIHčno &amp;quot;građanski&amp;quot; suživot)&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
ps&lt;br /&gt;
&amp;quot;četnikom&amp;quot; su me već znali okvalificirat u Hrvatskoj nakon razgovora o Domovinskom ratu,&lt;br /&gt;
baš me zanima!? ... koji su tvoji razlozi ako ih uopće imaš??</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>elfwise</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sat, 07 Nov 2009 18:45:45 +0100</pubDate>
										<description>@slavK&lt;br /&gt;
if it looks like shit and smells like shit, then it has to be a shit&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
ergo: ako se slaze s po-cetnicima, komentarise kao po-cetnik onda je definitli po-cetnik&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
sta ce mi vise razloga?</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>slavK</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sat, 07 Nov 2009 20:10:29 +0100</pubDate>
										<description>[quote]if it looks like shit and smells like shit, then it has to be a shit[/quote]&lt;br /&gt;
[url= http://www.youtube.com/watch?v=6U_JCykPHM8]no comment[/url]</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>Amy</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sat, 07 Nov 2009 21:17:02 +0100</pubDate>
										<description>Alija Izetbegovic,ratni zlocinac i avanturista.&lt;br /&gt;
Muslimanski narod bi trebao pokrenuti tuzbu protiv njega i proglasiti ga ratnim zlocincem.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Zabraniti stranku SDA!&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Svi oni koji i priblizno zastupaju njegovu politiku su potencijalni ratni zlocinci.Cudimo se Dodiku i njegovom divljanju.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Cudimo se sto je Evropa zmirila pred tolkim zlocinima i sto je Miteran rekao: &amp;quot;ne treba nam Islamska drzava u Evropi&amp;quot;.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>laki</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sat, 07 Nov 2009 21:37:26 +0100</pubDate>
										<description>[b]sa_mi  [/b]&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
e zbog ovog sam se registrovao.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Bravo majstore!&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Imalo bi o cemu da se polemise ali sitnice...svaka cast.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>pizza_stolnjak</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sat, 07 Nov 2009 22:05:27 +0100</pubDate>
										<description>Potaknut tekstom potražio i pročitao &amp;quot;Islamsku deklaraciju&amp;quot; Alije Izetbegovića.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Bolje da nisam.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>inter</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sat, 07 Nov 2009 22:24:16 +0100</pubDate>
										<description>Pizza-stolnjak sve je to u redu sto si procitao &amp;quot;Islamsku deklaraciju&amp;quot;! Mozda cak i djelimo isto ili slicno misljenje o njoj! Samo kad bi jos &amp;quot;bacio pogled u svoje dvoriste&amp;quot;, cini mi se da bi ti se isto tako smucilo!</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>Amy</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sat, 07 Nov 2009 23:15:38 +0100</pubDate>
										<description>Da li postoji mogucnost, da se procita sadrzaj o &lt;br /&gt;
SANU programu?&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Evo imamo &amp;quot;Islamsku deklaraciju&amp;quot; dostupna je.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>laki</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sat, 07 Nov 2009 23:40:12 +0100</pubDate>
										<description>S[i]amo kad bi jos &amp;quot;bacio pogled u svoje dvoriste&amp;quot;, cini mi se da bi ti se isto tako smucilo! &lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Da li postoji mogucnost, da se procita sadrzaj o&lt;br /&gt;
SANU programu?[/i]&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Ovo lepo odslikava ondnos Bosnjaka prema druga dva naroda u Bosni i to je jedan od razloga zbog koga BiH verovatno nece opstati.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
I pored toga sto na kraju teksta pise da ce u nastavku feljtona pisati o osnivanju drugih nacionalnih stranaka, (verujem da je redosled izabran prateci redosled nastanka) diskutanti, a bojim se da oni predstavljaju prosecnog Bosnjaka u BiH, ne mogu da izdrze vec odmah proviruju u &amp;quot;tudje dvoriste&amp;quot;</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>raps</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sat, 07 Nov 2009 23:58:42 +0100</pubDate>
										<description>[quote]Ovo lepo odslikava ondnos Bosnjaka prema druga dva naroda u Bosni i to je jedan od razloga zbog koga BiH verovatno nece opstati.[/quote]&lt;br /&gt;
Uvela mi dunja u fioci...</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>laki</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sun, 08 Nov 2009 00:12:18 +0100</pubDate>
										<description>[i]Uvela mi dunja u fioci...[/i]&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Ne, gresis.&lt;br /&gt;
Tekst te pesme glasi &amp;quot;ISTRULI mi dunja u fioci&amp;quot;. Inace, jedan od stihova iste glasi &amp;quot;Srbija se na Hitlera sprema&amp;quot; &lt;br /&gt;
Misli o tome.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
A ova tvoja reakcija takodje potvrdjuje moju pretpostavku iz ranijeg komentara.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Mozes li da se skoncentrises na trenutak na sam tekst i na muslimansko stranacko organizovanje u BiH?&lt;br /&gt;
 To je tema.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>Chaba</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sun, 08 Nov 2009 00:18:47 +0100</pubDate>
										<description>Treba tebi raps nekad po nosu [SM023PIC]</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>low5</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sun, 08 Nov 2009 00:48:17 +0100</pubDate>
										<description>Baš ti hvala sa_mi što si mi izdeklamovao istorijat srbo-hrvata,poturica, muslimana ,Muslimana ,Bošnjaka i ostalih koji praktikuju Islam u ovoj državi ili im bar ime sugeriše na to. Kroz vijekove mutacija koje smo prošli stigli smo eto i do ove kada je,više nego za vremena Turaka, najvažnije od kojeg si roda i ko je hodža u tvom džematu.Tako ti je to kad se nesposobna i naivna rukovodstva mutant-etniciteta zalete među iskusne i iskrene političare kakav je Karadžić,pa ne znaju da ispregovaraju povratak korijenima. &lt;br /&gt;
Nesposoban i naivan je bio svaki narod koji na prvim slobodnim izborima od slobodnih izbora 1945.nije amnestirao sve one od kojih su ih pobjednici iz 1945. spasili.Tako je barem narodima rečeno.Između ostalih, SDA je dobila izbore tako što su se nene sažalile nad zulumom komunista protiv Alije &amp;amp; co., a ratni huškači i budući vlastodršci malih begovata vidjeli šansu za lov u mutnom.&lt;br /&gt;
I nikakve tu veze više nema čuvena Alijina Deklaracija, ako je ikad i imala.Jugoslovenske Muslimane kidnapovala je IZ na čelu sa Cerićem i uz pomoć SDA i ostalih bošnjačkih stranaka pretvorila ih u Bošnjake i pokorne kmetove na svom novom feudalnom posjedu .Otkud im feudalni posjed?Dobili su ga kad su pristali da po cijenu genocida nad kmetovima budu svoji na svome,onoliko koliko im komšija, inače predak, samo nemutiran ,odredi jer je superiorniji i naoružaniji.Nije fildžan mali kad se na malo podijeli.Par familija i uži krug kriminalaca.Ali bar se Bogu možeš molit´ na svakom ćošku.&lt;br /&gt;
Pseudo-pregovori koje vode u ime svog naroda iako se narod u stvari nikad nije izjasnio oko toga da li oni treba uopšte da pregovaraju i kako ,samo su šarena laža da se dobije na vremenu koje je prijeko potrebno da se izvrši smjena kriminalaca i koferi otpreme u Zemlju Safari.To je vrla nova politika i ko glasa za nju jer mu štiti identitet,opstojnost,vjeru ili tako nešto,a nije barem diler travom ,švercer,ili poslanik u kakvom kantonalnom parlamentu ,taj je lud. &lt;br /&gt;
I jesu, fašisti su .Redom.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>raps</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sun, 08 Nov 2009 01:12:15 +0100</pubDate>
										<description>[quote]Treba tebi raps nekad po nosu[/quote]&lt;br /&gt;
Kad i gdje, majstore? Nije belaj...</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>raps</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sun, 08 Nov 2009 01:13:47 +0100</pubDate>
										<description>[quote]Srbija se na Hitlera sprema[/quote]&lt;br /&gt;
...a poklona za Fuehrera nema.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Drugim rijecima: da bog haje sto cetnik laje...</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>elfwise</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sun, 08 Nov 2009 01:47:33 +0100</pubDate>
										<description>@Laki&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Prosjecnog Bosnjaka u Bosni i Hercegovini predstavlja bilo koji od leseva u masovnim grobnicama. &lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
@slavK&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
ti si prvi potegao &amp;quot;shit&amp;quot;, samo si ga dobio nazad. &lt;br /&gt;
Nastavimo s tom analogijom: Po-cetnik=cetnik light=proliv&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
@low5 &lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
nemojmo brkati uzroke i posljedice. Ipak je Srbija preko svojih vazala odlucila da istrijebi jugoslovenske Muslimane koji jedini nisu imali &amp;quot;matice&amp;quot;, pa su kao takvi predstavljali naslijedje Jugoslavije, kojoj se trebao ukloniti svaki trag. Istrijebljenje Muslimana trebalo je da posalje jasnu poruku svakome kome ikad vise padne na pamet da pravi neku Jugoslaviju.&lt;br /&gt;
Alija, Ceric i kompanija su samo dovrsili posao za svoje naci partnere tako sto su one koji su pobijeni jer su bili Muslimani sahranili kao Bosnjake.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>inter</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sun, 08 Nov 2009 09:19:56 +0100</pubDate>
										<description>Laki zasto mi izvlacis rijeci iz konteksta? Kad me vec citiras navedi onda i da sam naveo da se SLAZEM MOZDA U SVEMU sa Pizzom sto se tice &amp;quot;Islamske deklaracije&amp;quot;,a tek u nastavku dolaze ovaj dio koji si citirao! I sta je lose u tome?</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>zed-iz-ded</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sun, 08 Nov 2009 09:57:11 +0100</pubDate>
										<description>noodles&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
mozda nisam bio dovoljno jasan u svom komentaru o Abdicu. Tvrdim da Abdic, za razliku od Izetbegovica nije bio vjerski fanatik. On je do zadnjeg casa pokusavao da spasi Agrokomerc jer je Agrokomerc bio njegovo cedo, a on mu je bio majka pa se tako i ponasao. Znao je da ce bez Agrokomerca cazinska krajina ponovo pasti u siromastvo - sto se i desilo. &lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
U toku rata, Abdic se nasao izmedju cekica i nakovnja. Sile koje su se sukobile na prostoru bivse SFRJ bile su prejake da bi se bilo koji pojedinac mogao sam izboriti za bilo sta. Abdic je u tom haosu sa sistemom jednostavno bio pregazen! (Podsjecam na dnevnik Mladena Vuksanovica. Sta je on, sam, mogao uciniti na Palama? Nista.)      &lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Ne kazem da su sve Babine odluke bile ispravne - nije covjek ko ne grijesi. Ali sto se tice proglasnjea autonomne oblasti, ne vjerujem da je imao i najmanju mogucnost izbora.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Jos dvije &amp;quot;sitnice&amp;quot; pa da zakljucim: &lt;br /&gt;
1. Fikret Abdic je trebao biti prvi predsjednik predsjednistva BiH jer je na izborima dobio najvise glasova. Alija je uzurpirao to mjesto (na koji nacin?) i pokusao sprovesti u djelo svoj san o islamskoj  Bosni. Kao vjerskom fanatiku, smrt 100.000 muslimana njemu ne znaci nista jer ti ljudi sada sjede u dzennetu i &amp;quot;gore&amp;quot; im je svakako bolje nego ovdje... (&amp;quot;gore&amp;quot; pod navodnicima jer su masovne grobnice pod zemljom, dakle ipak &amp;quot;dole&amp;quot;...) &lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
2. SDA je i dan danas u koaliciji sa srpskim i hrvatskim nacionalistickim strankama. Prolivena krv srebrenicana nije im zagorcila slast vlasti...</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>slavK</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sun, 08 Nov 2009 11:00:30 +0100</pubDate>
										<description>[quote]Noz-Zica-Srebrenica je veliki No-No aco, slavk, milane&amp;#039;64. i drugi po-cetnici![/quote]&lt;br /&gt;
čuj ja sam potegnuo govno ...&lt;br /&gt;
da li sam ikad spomenuo Srebrenicu u nekakvom pozitivnom kontekstu,&lt;br /&gt;
da li sam ikad nekoga okarakterizirao balijom, poturicom ili nešto sl ... falio si adresu!!&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
istina više nevjerujem u antifašističke parole (izrečene unutar granica BIH) jer čudni su &amp;quot;kriteriji&amp;quot; danas za bit antifašista!! poradzumijevaju unutrašnju (fašističku) želju za &amp;quot;raščišćavanjem&amp;quot; računa sa (falša &amp;quot;bosanskim&amp;quot; stanovništvom) RSa i zapHer,&lt;br /&gt;
tu mene naravno nema kao i u prošlim ratovima ... ako me to čini ustašom ili četnikom onda samo vrijeđajte</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>Zoran021</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sun, 08 Nov 2009 13:50:38 +0100</pubDate>
										<description>Da je bilo više pameti Muslimani bi glasali za Zulfikarpašića i MBA kao građansku stranku ili za reformiste Ante Markovića.Da se podesetimo da je Zulfikarpašić zagovarao pomirenje izneđu Srba i Muslimana, da je SDA i Izetbegović govorio da bi žrtvovao mir zarad nezavisnosti.I sad vidite,gde ste dospeli.Dobili ste novca koji je mnogo veći nego što su Nemačka i Japan dobili nakon WWII i evropske zemlje preko &amp;quot;Maršaloviog plana&amp;quot;,a tog novca nigde osim u džepovima glavolja poput Bakira Izetbegovića i kompanije.Tužno,veoma tužno!</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>inter</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sun, 08 Nov 2009 13:57:52 +0100</pubDate>
										<description>Zoran021 tacno tako trebalo je glasati za gradjanske stranke! Ali nazalost Bosnjaci su se opredjelili za SDA,Srbi za SDS, a Hrvati za HDZ!</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>elfwise</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sun, 08 Nov 2009 14:41:18 +0100</pubDate>
										<description>@Zoran021&lt;br /&gt;
fulas temu majstore kao i obicno. Nisu Muslimani (nije bilo Bosnjaka tad) trebali glasati i za koga - gradjani Bosne i Hercegovine, kao i Jugoslavije su trebali da glasaju za neke druge stranke. Al&amp;#039; znamo tebe Zoki od prije, ne mozes ti razmisljati van nacionalistickih okvira. I vec se &amp;quot;desavao narod&amp;quot; (tvoj narod) svugdje po bivsoj Jugi to je samo pomoglo da se ostali mobilisu i uniformisu u svoje naci tabore. Dobar dio drugih. Necu dalje pricati, cekamo druge dijelove feljtona.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>Zoran021</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sun, 08 Nov 2009 15:31:45 +0100</pubDate>
										<description>Zaboravljaš da se Juga raspala prvo u Novom Sadu pa tek onda drugde.I nisam ja nikakav nacionalista.To su autorke zaboravile da napišu,jer  je protivustavno srušena autonomija Vojvodine,pa u Crnoj Gori.I tek posle je usledio izvoz nacionalizma u BiH iz Srbije i Hrvatske.Samo molim,tzv.pravedne komentatore da mi ne lepe etikete jer to nit je lepo nit je kulturno.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>inter</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sun, 08 Nov 2009 19:17:25 +0100</pubDate>
										<description>Tacno! U praksi je raspad Juge poceo &amp;quot;mitinzima za istinu&amp;quot; i &amp;quot;antibirokratskom revolucijom&amp;quot;! Tada je pocelo &amp;quot;dogadjanje naroda&amp;quot; kako ga je nazvao Milovan Vitezovic!Uz to na kongresu SKJ Milosevic uz &amp;quot;pomoc&amp;quot; Bulatovica opstruisao je svaki moguci dogovor. Na to kongresu se prakticno raspao SKJ a samim tim poceo je i raspad drzave!Zatim je proglasen novi Ustav Srbije kojim su ukinute autonomije Vojvodine i Kosova.To je bio uvod u raspad drzave.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>laki</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sun, 08 Nov 2009 20:21:25 +0100</pubDate>
										<description>[i]Prosjecnog Bosnjaka u Bosni i Hercegovini predstavlja bilo koji od leseva u masovnim grobnicama. [/i]&lt;br /&gt;
Elfwise&lt;br /&gt;
Ovo je tipican primer pokusaja da se iz tragedije izvuce korist.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
&amp;quot;posto su Bosnjaci najvise stradali onda mozemo da radimo bilo sta, da se ponasamo bilo kako i niko ne sme nista da nam kaze jer pripadamo narodu koji je najvise stradao, i uvek cemo to isticati kada se neko ne slaze sa nama. Ako neko ne prihvata da smo mi povlasceni jer pripadamo odredjenom narodu onda je on cetnik, ustasa, fasista ili sta nam padne na pamet&amp;quot; &lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Jesu Bosnjaci najvise stradali ali to nikome ne daje za pravo da iz njihovog stradanja izvlaci bilo kakvu korist za sebe. &lt;br /&gt;
 Nisam citirao bosnjake iz masovnih grobnica, vec dva ziva komentatora i politiku koju vode sadasnji bosnjacki politicari. Tema obradjuje nastanak stranaka a ne ratne zlocine, a to sto ti mislis da na svakoj temi argument moze da ti bude masovne grobnice, Srebrenica, logori je tvoja greska, tvoj problem i tvoj nemoral da zrtve pokusavas da iskoristis.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Bezanje u nacionalni zaklon, koriscenje nacionalnih tragedija ili prednosti, skrivanje iza nacionalnih vrednosti je najcesce pokusaj prikrivanja nedostatka licnih vrednosti i takvi se uglavnom svrstavaju u ekstremne nacionaliste ili kako je sad popularno a pogresno, fasiste. &lt;br /&gt;
A ti upravo to radis.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
[i]Laki zasto mi izvlacis rijeci iz konteksta? Kad me vec citiras navedi onda i da sam naveo da se SLAZEM MOZDA U SVEMU sa Pizzom sto se tice &amp;quot;Islamske deklaracije&amp;quot;,a tek u nastavku dolaze ovaj dio koji si citirao! I sta je lose u tome?&lt;br /&gt;
[/i]&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Nacelno nista lose ali&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
tek onda kada budemo mogli i zeleli da o nekoj temi razgovaramo a da pritom ne pominjemo drugu kao znak da i sagovornik ima putera na glavi ako ne i kao opravdanje sopstvenih gresaka, onda za sebe mozemo reci da smo se mi licno oslobodili nacionalnih stega.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Najlakse je to objasniti primerom Srebrenice i reakcijom: da, zlocin , slazem se, a Oric?&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Takav nacin razmisljanja upucuje na nacionalne strasti i da dok se trazi da se neki narodi svrstaju u nacionalisticke, nacisticke, fasisticke nesvesno sam sebe svrstava upravo tu.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Primer u ovom razgovoru je ocigledan. &lt;br /&gt;
Radi se o onom ra[b]psu[/b]. Verujem da on i ostali ra[b]psi[/b] sebe smatraju antifasistima a on je zapravo tipican primerak fasiste.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
To moze izazvati samo slicnu reakciju kod sagovornika, sto se dogodilo i u samoj BiH na drzavnom nivou.&lt;br /&gt;
Takva retorika i politika iz Sarajeva je od Dodika stvoril politicara kakav je sad.&lt;br /&gt;
Ne zaboravimo da je Dodik u politiku usao kao anacionalista, na listi saveza reformskih snaga Ante Markovica, da se jedini ostro suprotstavljao SDS-u i to u vreme kad su ovi bili izuzetno jaki i kad su mogli da rade sta im je volja pa i da ubiju kog im volja, a sada zastupa skoro iskljucivo srpske interese. Naravno, jer je jedino takva politika i moguca kao odgovor na politiku &amp;quot;a kakvi ste vi?&amp;quot; sto ilustruje tvoj komentar, ili politiku &amp;quot;mi smo zrtve i zato morate da nas slusate&amp;quot; cega je primer komentar elfwise-a.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>elfwise</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sun, 08 Nov 2009 21:39:57 +0100</pubDate>
										<description>@ laki&lt;br /&gt;
Namjerno ili slucajno, pogresno tumacite moje komentare. Ja sam samo objasnio kakva je percepcija nametnuta vecini danasnjih Bosnjaka - identifikacijom sa zrtvom se nastavlja njihova viktimizacija i iskoristavanje. Upravo suprotno od onoga sto tvrdite, moj stav je da su zapravo Srbi izvukli najvecu korist iz genocida nad Muslimanima (barem sto se tice konkretnog ishoda rata=RS), a da vladajuca bosnjacka klero-mafijaska elita pokusava da izvuce najvecu mogucu poslijeratnu korist, dovrsavajuci taj genocid. &lt;br /&gt;
Problem sa kritikom bilo koje nacional-etnicke politike je sto oni drugi to odmah protumace kao vjetar u ledja svojim zabludama. Klasican primjer toga je Zoranova tvrdnja da su &amp;quot;Bosnjaci&amp;quot; (kojih nisu postojali) trebali glasati za MBO ili Reformiste. Znaci, pripadnici jedne narodnosti su OPET trebali uniformno glasati za neku stranku. Nebitno kakvu. Bitno je da ostaje princip jedan narod-jedna partija. &lt;br /&gt;
Ono protiv cega se najvise borim je upravo to &amp;quot;ali&amp;quot; poslije recenica u kojima se spominje neki zlocin. Nema &amp;quot;ali&amp;quot;! &lt;br /&gt;
I ako se vec zalite na vadjenje recenica iz konteksta onda pregledajte jos jednom tok rasprave od pocetka, pa cete mozda shvatiti u kojem kontekstu sam napisao tu recenicu koje se drzite kao pijan plota.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>Zoran021</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sun, 08 Nov 2009 21:52:43 +0100</pubDate>
										<description>elfwise,samo si zaboravio nastavak u onoj rečenici,[quote]Bitno je da ostaje princip jedan narod-jedna partija. [/quote], a to je ein reich,ein fuhrer.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>laki</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sun, 08 Nov 2009 22:02:52 +0100</pubDate>
										<description>[i]Namjerno ili slucajno, pogresno tumacite moje komentare[/i]&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Ako je pogresno onda je slucajno.&lt;br /&gt;
Oprosti. &lt;br /&gt;
Ona recenica &amp;quot;koje se drzim kao pijan plota&amp;quot; je prilicno simptomaticna i zato sam je zapazio.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Kao znak dobre volje evo citiracu jednu tvoju koja mi se bas dopada i gde se apsolutno slazemo.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
[i]Znaci, pripadnici jedne narodnosti su OPET trebali uniformno glasati za neku stranku. Nebitno kakvu. Bitno je da ostaje princip jedan narod-jedna partija.[/i]</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>raps</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sun, 08 Nov 2009 22:33:43 +0100</pubDate>
										<description>[quote]Verujem da on i ostali rapsi[/quote]&lt;br /&gt;
Vec sam rekao, ali ponovicu jos jednom, za cetnike na jeftinijim sjedistima: da bog haje sto cetnik laje...</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>low5</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sun, 08 Nov 2009 23:54:21 +0100</pubDate>
										<description>Laki ,tebi prvo da kažem.Kada je Petrich smijenio Poplašena, Poplašen je rekao :Kad sad dođe Dodik, vidjećete šta je četnik.&lt;br /&gt;
Toliko o Dodikovoj anacionalnosti.Ili o seljačkom oportunizmu .Možda je anacionalan, ali usta mu nisu puna ekonomije i prosperiteta osim ako u to ime ne uzima reket od građana RS-a.O kriminalu vlade RS-a nećete ništa saznati od medija u Banjaluci, a &amp;quot;60 minuta&amp;quot;,emisija koja raskrinkava lopove svih provincijencija ne može se gledati na kablovskoj u RS-u po direktivi vlade.Pošto znam sto posto da u isti koš ta emisija trpa i Orića i Cerića i Mladića i Dodika i sve redom sa džepovima punih oraha, ne vidim razloga zašto bi bila zabranjena u RS-u.I ne vidim kako je Dodika mogao iko toliko isprovocirati na davanje izjava ,ovakvih kakve daje, a na kojima bi mu pozavidio KKK.Kada je bio opozicija,rado se slagao sa zvaničnim Sarajevom i nije imao ništa protiv emisije &amp;quot;60 minuta&amp;quot; i njenih sadržaja.Nije novinarima FTV-a govorio:odjebi.&lt;br /&gt;
S druge strane, neki misle da antifašizam koji proziva nacionalne partije, uskogrudnih pogleda usmjerenih ka ličnom profitu ,kao fašiste jeste sam po sebi fašizam.&lt;br /&gt;
Priznajem,borim se protiv onih kojima je nacija i vjera iznad ljudkosti,pogotovu ako služi kao paravan za izrabljivanje radne snage do tačke samouništenja. Ako nijedan nazovi relevantan političar u mojoj državi ne želi popustiti pred zahtjevom da u ustavu ove države građanin,pogotovo onaj koji živi od svog rada bude  iznad konstitutivnog naroda,a ja se  borim protiv toga ,znajući da me to vuče na dno ljudske snishodljivosti i silovanja života kao jedinog blaga,pod moranje ,da li me to čini istim fašistom kao i njega?&lt;br /&gt;
A ako neko spomene Goli Otok, a ne zna o čemu se radi ,kažem :&amp;quot;Gledaj lafčino,vidiš ga!&amp;quot;</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>laki</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Mon, 09 Nov 2009 00:23:40 +0100</pubDate>
										<description>U dosta toga cemo se sloziti s tim da emisiju o kojoj govoris nisam gledao i ne mogu konkretno nista reci o tom vec da je svako zabranjivanje ili onemogucavanje emitovanja ogranicavanje slobode po sebi.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Ono sto sam ja zeleo je, ne da odbranim Dodika, vec da poduprem tezu da jedan nacionalizam uvek izaziva drugi jer se nacionalizmu jedino nacionalizmom moze parirati a posebno u situacijama kada je neko u poziciji da je upucen na drugog kao sto je slucaj sa narodima u BiH.&lt;br /&gt;
Ovo se odnosi i na pojedince ali i na kolektivitete a politicari upravo predstavljaju kolektivitete i samim tim oni su i duzni da na taj nacin razmisljaju. &lt;br /&gt;
Svako od nas pojedinacno moze da razmislja na nacin da pripadnost nekoj grupi (vera, nacija, teritorijalna pripadnost) ignorise ali politicari to sebi ne smeju da dopuste. Zamisli kada predsednik Francuske ne bi razmisljao o interesima Francuza ili predsednik USA o interesima Amerikanaca. Ili, evo svez primer, ako bi predstavnici Vojvodjane ignorisali interese vojvodnjana. Tako i Dodik mora i treba da zastupa interese Republike Srpske.&lt;br /&gt;
Pored svega sto si naveo za Dodika ne moze se poreci ono sto je istina, a to je da je u politiku usao kao anacionalan, da se suprotstavljao srpskim nacionalistima, a sad je postao jedan od njih. Moguce je da je to uradio iz koristoljublja ali ne vidim da bi bilo ko mogao da vodi drugaciju politiku i u slucaju da Dodik licno sidje sa politicke scene. Koja pilitika moze da parira sarajevskoj koja uporno insistira da su Srbi zlocinci, da je RS genocidna tvorevina i da kao takva treba da bude ukinuta, da Bosnjaci treba da dominiraju u celoj BiH i slicno. Ocekivati da ce neko reci da, u pravu ste, mi smo zlocinci, nas treba da nestane, je prilicno naivno, a naravno i pogubno za jedan narod. To se nece dogoditi i ne treba da se dogodi.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>low5</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Mon, 09 Nov 2009 00:56:50 +0100</pubDate>
										<description>Nisam čuo dobro.&lt;br /&gt;
Ne mogu da vjerujem .&lt;br /&gt;
Koja to politika može da parira sarajevskoj?&lt;br /&gt;
Šta da Obama ne brine o Amerikancima? &lt;br /&gt;
Zar da Vojvođani ne brinu o Vojvodini?&lt;br /&gt;
Zašto se uporno insistira da su Srbi zločinci ?&lt;br /&gt;
Zašto je RS genocidna tvorevina?&lt;br /&gt;
Zašto je cijeli svijet odvratni lažov?&lt;br /&gt;
Zapitaj sebe, nadam se da će ti stvarnost pomoći u pronalaženju odgovora.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>laki</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Mon, 09 Nov 2009 01:07:03 +0100</pubDate>
										<description>Ne, problem je u tome sto nemas odgovor a ne sto ne mozes da verujes.&lt;br /&gt;
Ili sto vise ne mozes da glumis ono sto nisi&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
evo ja cu ti pomoci:&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Koja to politika može da parira sarajevskoj?&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
- jedino ona koju sada personifikuje Dodik.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Šta da Obama ne brine o Amerikancima? &lt;br /&gt;
- i treba da brine, kao i vojvodjani o vojvodini i Dodik o RS.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Zašto se uporno insistira da su Srbi zločinci ?&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
 -na tome insistiraju samo ekstremni nacionalisti (fasisti)&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Zašto je RS genocidna tvorevina?&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
  -RS nije genocidna tvorevina&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Zašto je cijeli svijet odvratni lažov?&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
 - Svet nije lazov, jer svet ne tvrdi da je RS genocidna tvorevina, da su Srbi zlocinci, vec podrzava postojanje RS.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>herzog96</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Mon, 09 Nov 2009 01:48:39 +0100</pubDate>
										<description>[b]&amp;quot;Izetbegović je i dalje uporno šutio. Prema svjedočenjima prisutnih, izgledao je kao starac, umoran od svega.&amp;quot;[/b]&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Alija Izetbegovic za mene osobno ostaje najveca enigma u krvavim dogadjajima koji su obiljezili raspad bivse Jugoslavije. Svaki pokusaj definiranja ove kompleksne licnosti je osudjen na neuspjeh, osim one zajebancije o covjeku koji istovremeno uzme apaurin i viagru - jebav&amp;#039;o bi, ali mu se ne da.&lt;br /&gt;
U svakom slucaju Aliju Izetbegovica se ne moze optuzivati da je bio vjerski fanatik, osim ako se ne slozimo da je svaki vjernik fanatik na svoj nacin. Meni ni dan-danas nije jasno da li je on bio sreca ili nesreca za Bosnjake. Sta bi bilo da je neko drugi umjesto njega bio Bosnjacki lider? Naravno, ovo je nemoguce znati, ali ja sam 100% siguran da je agresija srbije na BiH bila neizbjezna, plan o velikoj srbiji je bio davno skovan i nista ga nije moglo zaustaviti.&lt;br /&gt;
Odnos Alije Izetbegovica prema Hercegovini i stradanju Bosnjackog naroda u Hercegovini bio je sramotan. Njega se to ticalo kao da se dogadja na drugoj planeti.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>tesnjak</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Mon, 09 Nov 2009 08:16:21 +0100</pubDate>
										<description>Jako sam razočaran što nije tačno navedeno da se raskolnička sjednica skupštine SDA desila 23. septembra 91. - i to u [b]Tešnju[/b].&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Nek se zna odakle je krenulo nizbrdo. [SM021PIC]</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>raps</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Mon, 09 Nov 2009 08:22:01 +0100</pubDate>
										<description>[quote]Koja to politika može da parira sarajevskoj?&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
- jedino ona koju sada personifikuje Dodik.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Šta da Obama ne brine o Amerikancima?&lt;br /&gt;
- i treba da brine, kao i vojvodjani o vojvodini i Dodik o RS.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Zašto se uporno insistira da su Srbi zločinci ?&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
-na tome insistiraju samo ekstremni nacionalisti (fasisti)&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Zašto je RS genocidna tvorevina?&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
-RS nije genocidna tvorevina&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Zašto je cijeli svijet odvratni lažov?&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
- Svet nije lazov, jer svet ne tvrdi da je RS genocidna tvorevina, da su Srbi zlocinci, vec podrzava postojanje RS. [/quote]&lt;br /&gt;
....Ko je djevica?&lt;br /&gt;
-Gina Wild!</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>raps</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Mon, 09 Nov 2009 08:25:21 +0100</pubDate>
										<description>[quote]Alija Izetbegovic za mene osobno ostaje najveca enigma u krvavim dogadjajima koji su obiljezili raspad bivse Jugoslavije. Svaki pokusaj definiranja ove kompleksne licnosti je osudjen na neuspjeh, osim one zajebancije o covjeku koji istovremeno uzme apaurin i viagru - jebav&amp;#039;o bi, ali mu se ne da.&lt;br /&gt;
U svakom slucaju Aliju Izetbegovica se ne moze optuzivati da je bio vjerski fanatik, osim ako se ne slozimo da je svaki vjernik fanatik na svoj nacin. Meni ni dan-danas nije jasno da li je on bio sreca ili nesreca za Bosnjake. Sta bi bilo da je neko drugi umjesto njega bio Bosnjacki lider? Naravno, ovo je nemoguce znati, ali ja sam 100% siguran da je agresija srbije na BiH bila neizbjezna, plan o velikoj srbiji je bio davno skovan i nista ga nije moglo zaustaviti.&lt;br /&gt;
Odnos Alije Izetbegovica prema Hercegovini i stradanju Bosnjackog naroda u Hercegovini bio je sramotan. Njega se to ticalo kao da se dogadja na drugoj planeti.[/quote]&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Alija Izetbegovic je politicki mis, ali je i kao takav bio katastrofalan za bosanske muslimane.&lt;br /&gt;
Istina je da bi se agresija desila, ali nas dobar vodja ne bi uljuljkao rijecima &amp;quot;mirno spavajte, rata nece biti&amp;quot; i &amp;quot;za rat je potrebno dvoje&amp;quot;.&lt;br /&gt;
Ponekad posumnjam (ma kako paranoidno zvucalo) da je bio ubaceni Milosevicev covjek. Nemoguce je da bi jos neko Bosnjake tako fino doveo pod noz.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>inter</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Mon, 09 Nov 2009 09:44:19 +0100</pubDate>
										<description>Evo, upravo sam vidio na B92 da se Bil Klionton &amp;quot;povjerio&amp;quot; svom prijatelju &amp;quot;da je BIH ostala bez prave pomoci zbog straha Evrope od nastanka islamske drzave na njenom tlu&amp;quot;!Ovo pokazuje koliko je bila pogubna politika koju je vodio Izetbegovic!</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>raps</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Mon, 09 Nov 2009 10:40:40 +0100</pubDate>
										<description>[quote]Ovo pokazuje koliko je bila pogubna politika koju je vodio Izetbegovic! [/quote]&lt;br /&gt;
Reci mi nesto sto ne znam....</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>inter</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Mon, 09 Nov 2009 10:50:56 +0100</pubDate>
										<description>Raps!&lt;br /&gt;
Ovo nisam napisao samo radi tebe!</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>raps</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Mon, 09 Nov 2009 12:02:15 +0100</pubDate>
										<description>[quote]Raps!&lt;br /&gt;
Ovo nisam napisao samo radi tebe! [/quote]&lt;br /&gt;
Ama, znam, bolan...ali, do sada bi to vec svima moralo biti jasno. Taj hodzica iz provincije nije bio za politicara...falilo mu je odlucnosti, mudrosti, znanja, karaktera...&lt;br /&gt;
konobar Musa  iz &amp;quot;Sele&amp;quot; bi to bolje odradio...</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>herzog96</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Mon, 09 Nov 2009 13:00:41 +0100</pubDate>
										<description>@ inter&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
[b]&amp;quot;Evo, upravo sam vidio na B92 da se Bil Klionton &amp;quot;povjerio&amp;quot; svom prijatelju &amp;quot;da je BIH ostala bez prave pomoci zbog straha Evrope od nastanka islamske drzave na njenom tlu&amp;quot;!&amp;quot;[/b]&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Mislim da je ovo folina. Odnos Europe prema ratu u BiH bi bio isti, tj. jebes muslimane.&lt;br /&gt;
Malo mi lici na Americki izum Francuskog Pokreta Otpora, jednostavno nastoje sacuvati obraz Europe. Dva genocida nad nekrscanima u pola stoljeca je malo previse.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>inter</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Mon, 09 Nov 2009 15:55:17 +0100</pubDate>
										<description>Ah,evo jos jedne &amp;quot;teorije zavjere&amp;quot;!Kako mislis da ovom izjavom &amp;quot;zele sacuvati obraz Evrope&amp;quot;?Zar ova izjava ne pokazuje upravo suprotno!</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>Amy</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Mon, 09 Nov 2009 20:48:20 +0100</pubDate>
										<description>&amp;quot;Evo, upravo sam vidio na B92 da se Bil Klionton &amp;quot;povjerio&amp;quot; svom prijatelju &amp;quot;da je BIH ostala bez prave pomoci zbog straha Evrope od nastanka islamske drzave na njenom tlu&amp;quot;!&amp;quot;&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
To se je znalo i bez Klintonove izjave.Ocigledno je bilo da nesto nije u redu,a sad imamo i potvrdu.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Najveci problem kod muslina u Bosni je da jos uvjek ne znaju da su muslimani.Ovo ce ih vjerovatno natjerati da se radikalizuju,sto ja ni u kom slucaju ne bih zeljela.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>Chaba</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Mon, 09 Nov 2009 22:05:00 +0100</pubDate>
										<description>Raps dugujem izvinjenje.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Cesto kazem kako postoji velika vjerovatnoca da nisam upravu pa evo i sa rijeci na djela.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Za kaznu... treba meni ponekada po nosu...</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>zed-iz-ded</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Mon, 09 Nov 2009 23:44:34 +0100</pubDate>
										<description>Chaba, ne izvinjavaj se. Svakome se moze desiti da ne bude u pravu. I meni se to jednom desilo [SM009PIC]&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Pozdrav [SM024PIC]</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>herzog96</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Tue, 10 Nov 2009 00:59:17 +0100</pubDate>
										<description>Ostajem pri svojoj tvrdnji. Clinton-ova izjava je u direktnoj suprotnosti sa Holbroke-ovom izjavom da BiH ne bi opstala da nije bilo Alije Izetbegovica. Sta je Europa ucinila da se suprotstavi Hitleru? Nista! Sta je Europa ucinila da se suprotstavi Milosevicu? Nista!&lt;br /&gt;
Meni Bosnjaci idu na neku stvar. Europa je najkrvaviji kontinent na kugli zemaljskoj. Razloga za rat i zlocine tu nikada nije falilo. Prema tome, ako hoces da budes musliman u Europi, onda treba da budes spreman da platis i cijenu za to. Nema tu nikakve teorije zavjere, to je vrlo jasan Europski postulat, samo je problem sto ljudi sklapaju oci iz straha zbog onoga sto ne zele da vide.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>laki</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Tue, 10 Nov 2009 01:41:05 +0100</pubDate>
										<description>[i]BiH ne bi opstala da nije bilo Alije Izetbegovica.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Herzog96&lt;br /&gt;
[/i]&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Ovo je tacno.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
I to je u prvi mah zavaralo Bosnjacke politicare a i vecinu Bosnjaka da su u stavri oni pobednici gradjanskog rata u BiH. Cilj srpske strane je bila nezavisna Republika Srpska i eventualno pripajanje Srbiji, cilj hrvatske strane je da se preko Hercegbosne neizostavno prikljuce Hrvatskoj a jedino je muslimanska strana zagovarala opstanak BiH. Kako je u Dejtonu ipak dogovoren (nametnut) opstanak BiH to je kod bosnjacke strane izazvalo utisak o pobedi u ratu sto se kasnije (sada) ispostavlja pogresnim i pokazuje se da tu pobednika nije bilo vec je Dejton bio nacin da se rat zaustavi.&lt;br /&gt;
Da li je nametanje BiH, dugorocno dobro resenje, da li je BiH moguca uopste, ostaje da se vidi ali za sada ne funkcionise i ja ne vidim nacin da ikada profunkcionise.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Sto se tice antimuslimanske Evrope, naravno da to ne stoji i da je ova tvoja prica, prica sa pozicije muslimanskog nacionaliste ali hajde da vidimo koja bi resenja bila moguca u slucaju da si u pravu.&lt;br /&gt;
Dakle, po tebi, Evropa je antimuslimanska i sta ostaje muslimanima onda u slucaju d azele da zive u Evropi?&lt;br /&gt;
Ja vidim dva moguca resenja.&lt;br /&gt;
 Jedno je da prihvate da budu gradjani drugog reda, da se povinuju i da trpe ponizavanja a drugo je da tu krvavu antimuslimansku Evropu porobe i uopdobe sebi.&lt;br /&gt;
Za koju si ti soluciju ili imas neko trece?</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>raps</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Tue, 10 Nov 2009 08:36:39 +0100</pubDate>
										<description>[quote]Raps dugujem izvinjenje.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Cesto kazem kako postoji velika vjerovatnoca da nisam upravu pa evo i sa rijeci na djela.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Za kaznu... treba meni ponekada po nosu...[/quote]&lt;br /&gt;
prihvaceno. [SM024PIC]</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>raps</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Tue, 10 Nov 2009 08:39:30 +0100</pubDate>
										<description>[quote]Jedno je da prihvate da budu gradjani drugog reda, da se povinuju i da trpe ponizavanja a drugo je da tu krvavu antimuslimansku Evropu porobe i uopdobe sebi.&lt;br /&gt;
Za koju si ti soluciju ili imas neko trece? [/quote]&lt;br /&gt;
To ce se vec rijesiti uvodjenjem kalifata. Hoces li da budes moj kmet?</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>inter</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Tue, 10 Nov 2009 09:47:50 +0100</pubDate>
										<description>&amp;quot;Klintonova izjava je u direktnoj suprotnosti sa Holbrukovom da BIH ne bi opstaja da nije bilo Alije Izetbegovica&amp;quot;!&lt;br /&gt;
Cinjenicno stanje je da Klinton govori istinu! Tu dileme nema!&lt;br /&gt;
A sad mi objasni zasto su skoro sve zemlje EU priznale nezavisnost Kosova, kad znamo da ima daleko veci procenat muslimanskog stanovnistva nego BIH?</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>raps</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Tue, 10 Nov 2009 10:18:33 +0100</pubDate>
										<description>[quote]A sad mi objasni zasto su skoro sve zemlje EU priznale nezavisnost Kosova, kad znamo da ima daleko veci procenat muslimanskog stanovnistva nego BIH?[/quote]&lt;br /&gt;
To bi ti morao odgovoriti neko drugi, mada nisam siguran da iko zna sta im je bilo u glavama. Inace, vecina zemalja EU je priznala i Bosnu, ali je pod pritiskom dvije najjace (francuska i Britanija) izostala pomoc.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>inter</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Tue, 10 Nov 2009 10:20:52 +0100</pubDate>
										<description>Pa mislim da Hercog96 zna!</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>Mostarac</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Tue, 10 Nov 2009 10:49:04 +0100</pubDate>
										<description>Sa_mi&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
U tvome postu ima nekoliko faktografskih gresaka. Ali i bez njih je u pitanju fina i poprilicno tocna analiza. Prema Noelu Malcolmu, Austro-Ugarska nije ukinula tursku agrarnu reformu nego je naslijedila:&lt;br /&gt;
&amp;quot;Glavni je razlog kivnosti na Austro-Ugarsku medju tim krscanskim seljacima bilo to sto nikad nije doslo do velike agrarne reforme kojoj su se oni nadali. To je ujedno bio najeklatantniji primjer austrougarske politike kontinuiteta i postupnosti. Vrlo je rano odluceno da ce posljednja velika otomanska reforma, dekret iz 1859. godine, ostati na snazi i da se nakon toga nece uvoditi nikakve korjenite promjene. Ucinjeno je ponesto da se popravi polozaj seljastva: procjene ljetine povjerene su pravnim poreznim strucnjacima i procjeniteljima, udareni su temelji katastarskom knjizenju da se sprijece presezanja zemljoposjednika, i uveden je sistem &amp;quot;prosjecne desetine&amp;quot;. (To znaci da se desetina izracunavala na temelju uroda prethodnih deset godina, pa je seljak cija je proizvodnja rasla placao manje od desetine stvarne vrijednosti ljetine tekuce godine.) &lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Potvrdjeno je pravo kmetova da se oslobode kmetstva placanjem odstete - sto je bilo uvedeno turskim zakonom 1876. godine - i poduzete su neke dodatne mjere da im se to olaksa. Na taj se nacin izmedju 1879. i 1913. godine oslobodilo 41.500 kmetova, ali je na pocetku 1914. izracunato da jos ima 93.368 kmetskih porodica koje rade na agalucima, sto je obuhvacalo oko jedne trecine ukupne obradive zemlje.17 Medjutim, to sto su nominalno bili kmetovi nije znacilo da zive svi u posvemasnjoj bijedi i zavisnosti. Britanski historicar William Miller zabiljezio je, kad je posjetio Bosnu u devedesetim godinama 19. stoljeca, da &amp;quot;bosanski kmet zivi bolje od dalmatinskog ili sicilijanskog seljaka&amp;quot;. Isto je tako zapazio da su zbog cestih dioba posjeda prema otomanskim zakonima o nasljedstvu mnoge age postale i same tek nesto vise od sitnih zemljoposjednika seljaka.&amp;quot;&lt;br /&gt;
To je u svakom slucaju bio napredak i veliko je pitanje bi li turska uprava uspjela sa tim reformama koje su bile razlog dva velika ustanka, uglavnom Muslimana, i vise manjih. Isto tako, istoricar Mustafa Imamovic u svojoj knjizi govori da je Tahir pasa pokusao uspostaviti jednu bosansku naciju za vrijeme svoje uprave. Medjutim, najvece protivnici te ideje su bili Muslimani koji nisu mogli prihvatiti cinjenicu da bi u takvoj naciji bili ravnopravni sa dosadasnjom rajom i kmetovima. &lt;br /&gt;
I mozda u tome treba traziti zasto je srpska i hrvatska politika bila kakva je bila. Turska uprava je trajala nekoliko stoljeca i u njoj nije bilo lako katolicima ni pravoslavcima, a Muslimani nikada i nicime se nisu suprotstavili takvoj politici, sem kada bi dirnula njihove interese i njihovu zemlju. &lt;br /&gt;
Reforma zbog koje je glavom platio Ali pasa Rizvanbegovic nije bila agrarna reforma. Do te pobune dolazi usljed odluke Porte o porezu,kupljenju mladica u vojsku i oduzimanja oruzja od muslimana. Pobuna se siri zemljom, sultan dobija i uvodi reforme koje su dirnule privilegije i polozaj Muslimana. Kako je reforma sprovodjena detaljno, pogotovo ubiranje poreza i mobilizacija,naoruzavanje i ukidanje beglucenja, kao i prikupljanje desetine,  dolazi do nove pobune u kojoj strada i Ali pasa Rizvanbegovic. Poslije ovoga Omer pasa Latas ukida spahijski sistem, esnafsku organizaciju i unistava otpor begova, ajana, muteselima i kapetana za autonomijom Bosne u kojoj bi oni imali glavnu ulogu. Medjutim, vec je kasno za Otomansku imperiju i Bosna je zavrsila kako je zavrsila. Reforme nisu imale sanse jer nikada nisu bile ni prihvacene od vecine Muslimana, a mozemo zamisliti kakve je to posljedice imalo na odnose krscana sa Muslimanima u Bosni. Sigurno ne pozitivne. &lt;br /&gt;
A posebna je prica agrarna reforma u Kraljevini, koju Bosnjaci smatraju obicnom prevarom od strane drzave a Hrvati i Srbi pravednom i vracanjem zemlje onima kojima je nekada pripadala. Najbrže je agrarna reforma riješena u Bosni i Hercegovini, uglavnom još 1921. godine. Svi seljaci dobili su zemlju besplatno: 113.000 kmetova dobilo je oko 546.000 ha, 55.000 beglučara (nenasljednih zakupaca) i 80.000 ostalih interesenata. Bivši vlasnici dobili su 65 milijuna dinara u gotovom i 65 milijuna u roku od godinu dana i još 130 milijuna u obveznicama, plus 25 milijuna za tzv. beglučke zemlje. Godine 1933. dodano je još 50 milijuna u obveznicama za pašnjake i šikare. Kako su mnogi bivši vlasnici-muslimani ubrzo potrošili odštetu i ostali bez prihoda, 1928. godine data im je mogućnost da dobiju drugu, državnu zemlju ukoliko je žele sami obrađivati. A mnogima su obveznice ostale i nikada ih nisu uspjeli naplatiti jer je poceo II svjetski rat i situacije se promjenila a obveznice postaju nevazece.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>sasa_milojevic</title>
										
											<link>http://www.ekonomija.org</link>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Tue, 10 Nov 2009 13:57:36 +0100</pubDate>
										<description>Mostarac, pa ja i nisam ulazio u historisjek detalje, vise onako &amp;quot;nabrzake&amp;quot; istorijski presek a ponta posta je vise na greske u izboru kojeg je Musliamnski narod pocinio zadnjih 200 godina. Inace ne citam Noela Malcolma, uglavnom jer je on kvazi-istoricar koji cesto radi i pise po  narudzbi bez obzira na kembridzski Phd. &lt;br /&gt;
Poenta je da je ostala turska da bi reforme bile u potpunosti sprovedene kao sto su bile i obecane. Isto ovo i sa Rizvanbegovicem, povod je takav kakav jeste a u stvari radilo se o kumulaciji nezadovoljstva. &lt;br /&gt;
No ovo su sve detalji.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>Zlata</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Fri, 20 Nov 2009 22:02:58 +0100</pubDate>
										<description>Pokletstvo bošnjačkog naroda je Alija Izetbegović.&lt;br /&gt;
On je taj narod unesrećio, unazadio. Pomogao je Srbima da na bjosnu i Hercegovinu izvrše agresiju, indirektno, svojim neznanjem i svojom nekompetencijom da bude državnik. &lt;br /&gt;
On je bio jedan vjerski fanatik, koji nije vjerovao poštenim ateistima. Vjerovao je licemjerima koji su puzali po džamijama. Onima kojima je vjera bila paravan za razne nemoraelne i nezakonite radnje.&lt;br /&gt;
Nije volio ljude koji su bili odani državi i narodu, cijelom naosu Bosne i Hercegovine. Vlio je Caca i njemu slične, a nije do sebi prići onima koji su mu ukazivali na zločine koje rade njegovi &amp;quot;narodni generali&amp;quot;. &lt;br /&gt;
Ništa nije znao o ustrojstvu države, vojske, vlasti, nadređenima i podređenima. &lt;br /&gt;
Važni su mu bili njegova vjera, porodica, hodže i malo avlije od države, stotinjak bogatih porodica iz njegovog okruženja. &lt;br /&gt;
Želio je vjersku državu i narod kao vjersku grupu,a ne narod svjestan svog nacionalnog identita i njegove težnje da živi u multinacionalnoj državi, sekularnoj koja uključuje i vjerska prava za sve konfesije, prava za sve manjine, ženska prava i sva prava koja su civilizacijsk tekovina.&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Alija Izetbegović i je ono što bošnjalkom narodu nije trebalo i što ga je unazadilo. &lt;br /&gt;
Od njega gori je bio,jedino, Fikret Abdić.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>Boski</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Mon, 24 Jan 2011 13:11:10 +0100</pubDate>
										<description>Bez obzira bio to Alija ili neki drugi balija.&lt;br /&gt;
Srbočetnički kotač bi pregazio iste one žrtve jer je se radilo o odcjepljenju i samostalnosti BiH.&lt;br /&gt;
Muslimani su svoj smisao opstanka u svojoj voljenoj komunističkoj partiji izgubili kada je iz nje počeo dopirati vonj srpskog nacionalizma uz stare, svima dobro poznate signale. Ugledavši se na Sloveniju i Hrvatsku, napravili su potez.&lt;br /&gt;
Nezavisnost bi bila proglašena sa i bez Alije i jedino Amerika svojom vojnom intervencijom bi mogla smanjiti žrtve i sukob smanjiti sa 4 godine na koliko je već moguće.&lt;br /&gt;
I ja ne mogu da vjerujem da neki ovdje misle da je &amp;quot;The Alija&amp;quot; taj koji je proglasio odcjepljenje a narod onako nadrogiran samo klimao glavom i da nije njega,... &lt;br /&gt;
Eto nema Alije, šta bi bilo, de da čujem?</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>Jeff</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Sun, 27 Feb 2011 14:22:37 +0100</pubDate>
										<description>Dobro je sve proslo kako smo bili rastureni za vrijeme SFRJ. Sad je prica potpuno drugcija.</description>
									</item>
								
									<item>
										<title>djelmir</title>
										
										<category>Feljton</category>
										<pubDate>Fri, 01 Jul 2011 14:06:28 +0200</pubDate>
										<description>svaka cast autoricama knjige, zaista je steta sto se o knjizi malo govorilo i pisalo van prostora bih i sto knjiga daje doprinos razumijevanju jugoslovenske krize, rata u bosni i nacionalnog pistnje u bivsoj sfrj. vska ko iole zeli imati ozbilajn uvid u istoriju juznoslovenskih naroda s kraja devedesetih godina prosloga vijeka mora procitai ovu knjigu. jos jednom autoricama knjige svaka cast!profesionalno i casno!</description>
									</item>
								
							
						
				
			
		
	
	
	
	
<description>e-novine.com</description>
</channel>
</rss>
