Feljton
email Pošalji prijatelju
print Verzija za štampu Plain text Samo tekst Komentari Komentara (732)

What is behind the smear campaign against Stanko Subotic (5)

Dusan Mihajlovic’s lies have no legs

All that has been the focus of public attention during the past few weeks: charges by Srdja Popovic in the political background of the assassination of Zoran Djindjic, the misplaced and lost charges filed by Vladimir Popovic against Legija’s lawyers, articles by Jasna Babic about an organized campaign by the weekly Nacional against Zoran Djindjic, Milo Djukanovic and Stanko Subotic, as well as articles about the role of former US ambassador William Montgomery take us back to the unprecedented media campaign which has been going on for years against the same individuals, mainly against Stanko Subotic, for the sole reason that he was a friend of Zoran Djindjic. From the vast volume of media documents which Serbialeaks has at its disposal, in a series of articles, we will present to our readers the methods, style, structure and motives behind this shocking smear campaign against Stanko Subotic, run in the same way in which Kostunica’s machinery had dealt with Vladimir Beba Popovic or the late Prime Minister for years. Articles from print media will be presented in their original form without comments, simply as proof of the pattern behind this political confrontation

Povratak na članak »

Prijavite se na feed komentara Komentara (732 poslato):

..evo izvrsno mjesto za nastavak rasprave o zabranjenom maku u sfrj



..ajmo sim ekipa
natura2 Objavljeno: 21.03.2018 - 08:20
Palac gore Palac dole
2
Da samo maku.
vipera Objavljeno: 21.03.2018 - 08:22
Palac gore Palac dole
1
Agy, mak (zrno) se prodavao, ali uzgoj, stabljike su bile problematične, pa i danas su, no unatoč uzgajasmo ga u vrtu, sa plavo-ljubičastim cvjetom a ne crvenim, to smo mi zvali divlji mak.

Pa znate valjda kako se u Afganistanu proizvodi heroin (opium)?!

Možete li stvarno pasti na testu za drogu ako jedete mak?
pizza_stolnjak Objavljeno: 21.03.2018 - 08:38
Palac gore Palac dole
0
Bajdvej, jedna od najfinijih pita uopće:

Međimurska pita (gibanica)

kolač karakterističan za sjeverozapadnu Hrvatsku (Međimurje). Prepoznatljiva je po višeslojnom nadjevu; na donju "koru" stavlja se nadjev od maka, zatim oraha, sira i na kraju jabuka u koje se mogu dodati grožđice i/ili limunova korica.

pizza_stolnjak Objavljeno: 21.03.2018 - 08:40
Palac gore Palac dole
1
kad kupuješ mak u dućanu, na njemu piše plavi mak. Taj je, očito jestiv i tog ste uzgajali.
U Afganistanu se pak, sije bijeli mak, i nedozreo zarezuje i skuplja tekućina koja se cijedi iz zareza.
A crveni je simbol stradanja vojnika Atante na zapadnom frontu, a dio je i nekih komunjarskih pjesama.
vipera Objavljeno: 21.03.2018 - 09:25
Palac gore Palac dole
2
Kockalino, fino ti je @vipera odgovorila.
Jela sam mak.U ogromnim kolicinama.
Ambrozija22 Objavljeno: 21.03.2018 - 10:15
Palac gore Palac dole
0
vipera Objavljeno: 21.03.2018 - 12:20
Palac gore Palac dole
2
..sjećam se tog doba.. upadali su u kuće, u dugim crnim mantilima i na ruskom urlali - mak, davaj.. davaj..

..a traperice, kokakolu, kaugume... gramofonske ploče koje nisu na ruskom... su skupljali na trgovima i gazili samohotkama

..napokon smo slobodni..
natura2 Objavljeno: 21.03.2018 - 12:27
Palac gore Palac dole
2
natura2 Objavljeno: 21.03.2018 - 12:27

Natura, nemoj da nas zajebavaš!!!!
mungos1 Objavljeno: 21.03.2018 - 13:12
Palac gore Palac dole
2
Jes to doba bilo mracno !
Indexi, Elipse, Edi Dekeng, Vedo Hamsic, Kamen na kamen Bijelo dugme, Pozoriste na Obali, Festivali poezije ( sve sa Silvijpm Plat i Emili Dikinson).
Tek filmovi!Crni val k0ji je poceo s Ljubavnim slucajem sluzbenice PTT, Ateljeom 212, HNK, Dubrovackim ljetnim igrama, Hamletom na Lovrijencu.
Bas mracno doba.
A maka nidje s glave!
Ambrozija22 Objavljeno: 21.03.2018 - 14:31
Palac gore Palac dole
3
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next ukupno: 732 | prikazano: 1 - 10